سگ پیت بول دیوار

بسیاری از افرادی که به دنبال خرید و نگهداری سگ پیت بول هستند، در میان آگهی های منتشر شده در فضای مجازی به جستجو می پردازند. با توجه به اینکه سایت دیوار مرجعی معتبر برای معاملات است، متقاضیان در این فضا به دنبال مورد ایده آل خود می گردند. اما سوال این است که آیا خرید و فروش سگ که موجودی زنده است و کالا نیست از طریق این پلتفرم صحیح است؟ شما می توانید اطلاعات کافی در رابطه با بهترین سگ قدرجونی را از مجموعه سرزمین سگ ها دریافت کنید. 

چرا خرید سگ پیتبول از دیوار توصیه نمی شود؟

حتماً در طی جستجو در دیوار با این عبارت مواجه شده اید که خرید و فروش سگ، گربه و حیوانات وحشی در این فضا ممنوع و غیرمجاز است. آیا می دانید چرا؟
پاسخ کاملاً روشن است. متاسفانه افراد سود جوی زیادی در جامعه حضور دارند که از اعتماد مردم سوء استفاده می کنند. احتمال اینکه فردی که آگهی فروش سگ پیتبول را در دیوار به ثبت رسانده است، جزء این گروه باشد خیلی زیاد است. در نتیجه یا مشکلاتی در طی مبادله وجه و سگ پیش خواهد آمد و یا سگ فروخته شده از سلامت کافی برخوردار نیست. در این گونه مواقع با توجه به غیر قانونی بودن خرید و فروش سگ در این سایت، امکان پیگیری مسئله نیز وجود نخواهد داشت. از این رو توصیه می شود، با خرید سگ از مراکز معتبر، از بروز این مسائل پیشگیری کرده و آن را به حداقل رساند.

به جای دیوار، سگ پیتبول خودرا از سرزمین سگ ها بخرید

به جای دیوار، سگ پیتبول خود را از سرزمین سگ ها بخرید

سرزمین سگ ها یکی از فروشگاه های مجازی عرضه کننده نژادهای اصیل سگ می باشد که با تربیت و پرورش اصولی سگ، آنها را برای مقاصد مورد نیاز متقاضی آماده می کند. این مرکز مجوزهای لازم را از سازمان دامپزشکی کشور برای پرورش سگ اخذ نموده و همچنین پروانه بهره برداری را از جهاد کشاورزی دریافت کرده است.
پیت بو ل یکی از نژادهای سگ ارائه شده در این مرکز است که متقاضیان می توانند برای خرید آن از تمام ایران اقدام به ثبت سفارش نمایند. امکان بازدید از سگ ها قبل از خرید وجود دارد و چنانچه مشتری قادر به حضور در مرکز برای دیدن سگ نباشد، عکس های مختلفی از او برای مشتری ارسال می شود. سگ های پرورش یافته در این مرکز از شناسنامه برخوردار هستند و چند رگه نیستند که این امر به تائید دامپزشک نیز رسیده است. لذا متقاضیان می توانند با آسودگی خاطر خرید خود را از طریق سرزمین سگ ها انجام داده و حیوان مورد نظر خود را در محل مورد نظر خویش دریافت کنند.

 

نوشتن دیدگاه