قیمت سگ روتوایلر دیوار

سگ روتوایلر یکی از محبوب ترین سگ های خانواده است چرا که بسیار وفادار است و تا حد امکان از صاحبان خود محافظت می کند. همچنین قدرت یادگیری سگ روتوایلر بالاست و می توان به آسانی آن‌ ها را آموزش داد. از این رو جزء سگ های باهوش به شمار می‌آیند. قیمت روتوایلرها بسته به عوامل مختلفی مانند سن، وزن، نوع تربیت و ... متفاوت است. دیوار یکی از برنامه های خرید و فروش است که می توان انواع سگ روتوایلر را در آن پیدا کرد. البته این اپلیکیشن به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت ندارد از این رو هر فرد بسته به خواسته خود، قیمت حدودی برای این سگ در نظر می گیرد. بنابراین قیمت سگ روتوایلر در دیوار بسیار متنوع است. در واقع این سگ ها قیمت مشخصی ندارند و بیشتر تقاضای خریدارها قیمت آن ها را تعیین می کند.

چرا خرید سگ روتوایلر از دیوار توصیه نمی شود؟

همانطور که در بالا اشاره شد برنامه دیوار فقط برای درج آگهی است و هیچ تخصصی در زمینه خرید و فروش انواع سگ ندارد؛ از این رو تضمینی برای خرید وجود ندارد. سگ روتوایلر یک سگ با اصالت است که برای خرید آن باید دقت داشت؛ زیرا تربیت و آموزش آن ها در تولگی انجام می شود و در صورتی که اصولی تربیت نشده باشند، ممکن است ایجاد دردسر کنند. علاوه بر این برخی افراد سودجو به بهانه هایی مانند اصالت، نژاد و ... این سگ را با قیمت های گزافی در برنامه دیوار آگهی می کنند. بنابراین توصیه می شود سگ روتوایلر را از پرورش دهنده های معتبر و با قیمتی مناسب خریداری نمایید.

خرید سگ روتوایلر از سرزمین سگ ها به جای دیوار

خرید سگ روتوایلر از سرزمین سگ ها به جای دیوار

روتوایلرها حساسیت مناسبی به صداها دارند که هنگام خرید باید به آن دقت کرد. با انجام آزمایش کوچکی، می توان واکنش آن ها را نسبت به صداها و شرایط سنجید. از این رو بهتر است برای خرید به مکان هایی مانند سرزمین سگ ها مراجعه کنید تا امکان بازدید از سگ ها را داشته باشید و با اطمینان خاطر سگ روتوایلر مورد نظر خود را خریداری نمایید. در واقع سرزمین سگ ها به صورت تخصصی زیر نظر دامپزشکان ماهر در حال فعالیت است؛ درنتیجه، نسبت به دیوار، مجموعه مورد اعتمادی برای خرید سگ روتوایلر محسوب می‌شود. این نژاد از سگ باید در ماه های اول زندگی تحت آموزش صحیح قرار بگیرد تا آرام، مطیع، با اعتماد به نفس و ... باشد. در سرزمین سگ ها بهترین آموزش ها توسط مربی هایی خبره به سگ های روتوایلر داده می شود. با در نظر گرفتن این موارد، می توانید با اطمینان خاطر بهترین سگ روتوایلر را از سرزمین سگ ها خریداری کنید.

نوشتن دیدگاه