قیمت سگ دوبرمن دیوار

سایت های اینترنتی مانند دیوار و شیپور به مکانی تبدیل شده‌اند که از شیر مرغ تا جان آدمیزاد در آن ها با قیمت ارزان و کمتر از قیمت های بازار موجود است. خرید و فروش حیوانات خانگی مانند سگ و گربه هم در این سایت ها بسیار زیاد شده است. به همین جهت ممکن است اگر برای اطلاع از قیمت سگ دوبرمن، جستجو کنید، سایت دیوار برای شما به نمایش دربیاید و انواع قیمت های ارزان و مناسب را برای خرید سگ دوبرمن از دیوار ببینید؛ اما دقت داشته باشید که خرید حیوانات خانگی حتماً باید از مراکز نگهداری معتبر حیوانات صورت بگیرد تا شما بتوانید از سلامت و اصالت نژاد این حیوان‌ها مطلع شوید.
در مراکز نگهداری سگ ها واکسن های این حیوانات به موقع تزریق می‌شود و از غذاهایی استفاده می‌کنند که مناسب نژاد خودشان است. در مراکز نگهداری معتبر مانند سرزمین سگ ها در اصفهان گونه های مختلف سگ پرورش داده می شوند. به همین دلیل ممکن است قیمت این سگ ها به نسبت قیمت های موجود در آگهی های دیوار بالاتر باشد؛ اما دقت داشته باشید که انجام مراقبت های بهداشتی و پرورش اصولی این حیوانات پروسه‌ای هزینه‌بر است و اگر می خواهید که یک حیوان اصیل و سالم را در کنار خود داشته باشید باید بهای آن را نیز بپردازید

چرا سگ دوبرمن خود را از دیوار نخرید؟
چرا سگ دوبرمن خود را از دیوار نخرید؟

حالا شاید این سوال برای شما پیش بیاد که چرا نباید سگ دوبرمن را از سایت دیوار بخریم؟ با توجه به اینکه معمولاً افراد سودجو برای خرید و فروش حیوانات در این سایت ها فعالیت می کنند، به صورت غیر اصولی اقدام به توله کشی از حیوانات می کنند. حتی گاهی اوقات این حیوانات را برخلاف طبیعتشان ناچار می کنند که چهار الی پنج بار در سال توله به دنیا بیاورند تا بتوانند توله های آن را با قیمت های بسیار بالا به فروش برسانند! بنابراین افرادی که علاقه مند به حیوانات هستند و به خاطر علاقه به آن ها تصمیم به نگهداری از حیوانات می گیرند، باید به این نکات توجه داشته باشند که از چه مراکزی حیوانات خانگی خود را خریداری می کنند که به آن ها آسیب نرسد و اذیت نشوند.

خرید سگ نژاد دوبرمن است فروشگاه اینترنتی سرزمین سگ ها

خرید سگ نژاد دوبرمن است فروشگاه اینترنتی سرزمین سگ ها

خرید سگ نژاد دوبرمن از فروشگاه اینترنتی سرزمین سگ ها به خاطر که این حیوانات از نظر بهداشتی در شرایط ایده آلی نگهداری می شوند و این مجموعه دارای مجوز رسمی از طرف سازمان دامپزشکی کشور است عاقلانه تر به نظر می آید. سرزمین سگ ها دارای پروانه تربیت سگ پلیس و نگهبان از وزارت جهاد و کشاورزی است. به همین خاطر شما می توانید با خیال آسوده به این مرکز نگهداری از سگ ها مراجعه کنید و توله هایی سالم و اصیل را با قیمت واقعی خریداری کنید.
ساعات مراجعه به مرکز نگهداری سرزمین سگ ها از ۱۰ صبح تا ۱۴ بعد از ظهر است. در تمام روزهای هفته به جزء روزهای تعطیل می توانید به صورت حضوری به این مجموعه مراجعه کنید و خودتان از نزدیک شرایط نگهداری سگ ها را ببینید. با توجه به اینکه تمام توله ها و سگ های بالغ توسط دامپزشکان متخصص پایش می شوند، می توانید با خیالی آسوده به صورت اینترنتی هم خرید خود را انجام دهید و حیوان مورد نظر خود را در هر نقطه از ایران تحویل بگیرید.
برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با چگونگی خرید و فروش و قیمت سگ دوبرمن می توانید به وب سایت این مجموعه مراجعه کنید یا با شماره های مرکز نگهداری سرزمین سگ ها تماس حاصل فرمایید.

نوشتن دیدگاه