کانال سگ مالینویز

سگ های مالینویز از جمله سگ های محبوب و پرطرفدار بین کسانی است که به نژاد سگ های کاری و نگهبان علاقه مند هستند. ظاهر سگ مالینویز شبیه به نژاد سگ هاسکی است و از هوش و ذکاوت بسیار زیادی برخوردار هستند. این سگ ها به راحتی آموزش می پذیرند و می توانید به آن ها تمرینات مختلفی داده و در سریع ترین زمان انتظار فرمان پذیری و مطیع بودن شان را داشته باشید. چنانچه سگ های بالغ بخرید کار آموزش آنها سخت تر است، اما اگر قصدتان خرید سگ های تازه متولد شده است، در آموزش و تکرار تمرینات با سگ راحت تر هستید.
از سن 8 هفتگی به بعد می توانید سگ را آموزش دهید. این آموزش ها شامل آموزش جای دستشویی و ... است. پس از 4 ماهگی نیز سگ آماده می شود تا او را به عنوان یک سگ نگهبان تربیت کنید. از آنجا که سگ مالینویز پر جنب و جوش است، فقط به کسانی توصیه می شود که آن را خریداری کنند که حوصله زیادی برای وقت گذراندن با سگ خود را دارند. این سگ تنها با یک پیاده روی ساده انرژی اش تخلیه نمی شود پس باید قبل از خرید به فکر این موضوع نیز باشید.

معرفی کانال فروش سگ مالینویز

شما می توانید در کانال تلگرامی به ما شما معرفی می کنیم انواع سگ مالینویز را خریداری کنید. ما به شما سگ هایی آموزش پذیر عرضه می کنیم پس با خیال راحت می توانید این سگ ها را آموزش داده و پس از مدتی انتظار مطیع بودن شان را داشته باشید. این سگ ها برای کسانی که تازه قرار است سگ داشته باشند و تا به حال تجربه داشتن سگ ندارند توصیه نمی شود! پس چنانچه تا به حال سگ نداشته اید، بهتر است به سراغ نژادهای دیگر سگ به جای مالینویز بروید.
این سگ ها به عنوان سگ های کاری شناخته می شوند؛ یعنی از آنها در نیروهای ارتش و پلیس برای ردیابی مواد مخدر، بمب و ... استفاده می شود. پس نباید از آنها انتظار یک سگ ملوس که با شیرین کارهایش قرار است دل شما را ببرد داشته باشید. این سگ ها می توانند یار وفادار و مهربان شما شوند اما انتظار یک سگ ملوس و شیرین از آنها بیش از اندازه است.
سگ های مالینویز آموزش پذیری راحتی دارند! شما می توانید با انجام چند کار ساده خیلی راحت نکات مختلف آموزشی را به کار برده و آنها را تبدیل به سگ هایی مطیع و آرام کنید. چنانچه قصد خرید سگ مالینویز دارید، به آدرس تلگرامی که در ادامه معرفی می کنیم، مراجعه کنید.

https://t.me/iran_dogs_land
https://t.me/iran_dogs_land

آدرسی که به شما معرفی کردیم مربوط به کانال عرضه و فروش سگ مالینویز است. در این کانال می توانید انواع سگ های مالینویز را با بهترین قیمت خریداری کنید. قیمت کم موجب شده تا مشتریان زیادی تمایل به خرید این نژاد از سگ ها از ما را داشته باشند. هر گونه سوال یا پرسشی در مورد مشخصات ظاهری سگ مالینویز، خصوصیات سگ مالینویز، روش تریبیت آن، چگونگی واگذاری سگ مالینویز و... دارید که در موردش صحبتی نکردیم، می توانیم با پشتیبانی ما تماس بگیرید تا به صورت کامل سوال های تان را پاسخ داده و شما را راهنمایی کنیم تا بهترین سگ مالینویز را خریداری کرده و آن را تربیت کنید. سرزمین سگ ها در تمامی بسترها همراه شماست تا خرید را برای شما به راحت ترین شمل ممکن درآورد.

نوشتن دیدگاه