آموزش حمله سگ نگهبان به افراد غریبه

سگ نگهبان به سگی می گویند که برای خود قلمرو تعیین کرده است و از آن به شدت محافظت می کند. زمانی که سگ های نگهبان با فردی غریبه در قلمروی خود مواجه می شوند، با خشونت و تهاجمی رفتار می کنند تا آن شخص را از آن مکان دور کنند.
در واقع در جریان آموزش به سگ های نگهبان، آن ها را برای نگهبانی دادن و یا نوعی پارس کردن تربیت می کنند. پارس کردن سگ های نگهبان نوعی هشدار دادن است که توسط آن، افراد دیگر از خطری که ممکن است اتفاق بیفتد، آگاه می شوند.
این سگ ها که نژادهای مختلفی دارند، قابلیت این را دارند که به راحتی احساسات مالک خود را درک کنند. آن ها تلاش می کنند از اموال و همچنین خانواده مالک خود حفاظت کنند. آموزش حمله سگ نگهبان، به صبر زیاد و وقت کافی احتیاج دارد، اما به نتیجه اش می ارزد که سگی فرمانبردار و قوی تربیت می شود. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت سگ قدرجونی به وب سایت سرزمین سگ ها مراجعه و پس از مشاهده سگ های مختلف از این نژاد، جهت خرید سگ و توله سگ قهدریجانی با ما تماس بگیرید.
برای اینکه بدانید چگونه به سگ نگهبان دستور حمله آموزش بدهیم، در این مبحث همراه باشید تا بیشتر به این موضوع بپردازیم. عکس سگ نگهبان را می توانید در سایت سرزمین سگ ها مشاهده کنید. 

تفاوت سگ نگهبان و سگ گارد

تفاوت سگ نگهبان و سگ گارد

سگ های نگهبان و سگ های گارد علاوه بر اینکه از نژادهای متفاوتی هستند، وظایف متفاوتی نیز دارند. به این صورت که برای محافظت از افراد مهم، سگ های گارد را تربیت می کنند تا مسئولیت تامین امنیت آن ها در برابر خطرهای احتمالی را بر عهده بگیرد.
اما سگ های نگهبان عموما برای مراقبت از یک قلمروی خاص تربیت می شوند. لازم به ذکر است که برخی نژادها می توانند علاوه بر اینکه سگ نگهبان هستند، آموزش وظایف سگ گارد را نیز ببینند.
به طور کلی سگ هایی که به عنوان گارد و نگهبان تربیت می شوند، دارای جثه ای درشت و قوی هستند. همچنین از هوش بالایی برخوردارند و روحیه جنگجویی در آن ها وجود دارد. در ادامه آموزش حمله سگ نگهبان به افراد غریبه، به نژادهای شناخته شده سگ نگهبان اشاره می کنیم.
نژادهای شناخته شده سگ های نگهبان
افرادی که قصد دارند سگ ها را برای نگهبانی تربیت کنند، لازم است راجع به نژاد آن ها اطلاعات کافی کسب کنند و با توجه به خلق و خوی سگ ها و نوع نیاز خود، دست به انتخاب بزنند. نژادهایی که به عنوان نگهبان، شناخته شده هستند و می توان به راحتی حمله سگ نگهبان را به آن ها آموزش داد، از این قرارند:
• سگ دوبرمن پینچر
• سگ روتوایلر
• سگ ژرمن شپرد
• سگ سرابی
• سگ بول ماستیف

چگونه به سگ نگهبان دستور حمله یاد بدهیم

چگونه به سگ نگهبان دستور حمله یاد بدهیم

سگ های نگهبان به صاحبان خود بسیار وفادار هستند و همچنین حساسیت بالایی نسبت به آن ها دارند. اگر قصد دارید سگی را برای نگهبانی تربیت کنید، لازم است ابتدا یک نژادی انتخاب کنید که مناسب این کار باشد و قابلیت تربیت برای نگهبانی را دارا باشد. بدین معنا که قوی باشد، از هوش بالایی برخوردار باشد و همچنین جسور باشد.
علاوه بر این باید دقت کنید که اگر می خواهید سگی را به درستی برای نگهبانی تربیت نمایید، باید از دوران تولگی، این کار را آغاز کنید. در این صورت کار شما راحت تر است و همچنین سگ ها نیز زودتر آموزش می گیرند که حمله سگ نگهبان باید به چه صورت باشد.
سگی که به عنوان نگهبان تربیت می شود، باید از صاحب خود حرف شنوی داشته باشد و از او اطاعت کند. همچنین برای مطیع کردن سگ، لازم نیست از زورگویی و خشونت استفاده کنید. زیرا گاهی این کار نتیجه معکوس در پی دارد و باعث خطرناک تر شدن و عدم وفاداری آن می شود.
پس از آن لازم است با فرمان هایی که می دهید مثل پارس کردن یا آرام شدن، او را با این عبارات آشنا کنید و میزان فرمانبرداری او را نیز بالا ببرید تا بتواند علاوه بر محافظت، اطاعت از شما را نیز بیاموزد.
جمع بندی
برای اینکه بتوان سگی را برای نگهبانی تربیت کرد و او را با زمان حمله سگ نگهبان آشنا کرد، لازم است اقداماتی انجام گیرد. ابتدا لازم است سراغ نژادی رفت که هوش بالایی دارند و بیشترین حرف شنوی را از صاحب یا مربی خود دارند.
با آموزش های به موقع و اصولی توسط مربیان محموعه سرزمین سگ ها می توان سگ های نگهبان را به درستی تربیت کرد و آن ها را آماده کرد برای اینکه بتوانند نگهبانی قوی و جسور باشند و از قلمروی خود با قدرت محافظت کنند. برای خرید و اطلاع از قیمت سگ های مختلف (مثلا قیمت سگ ژرمن) با ما در ارتباط باشید.

نوشتن دیدگاه