هوش سگ مالینویز

سگ مالینویز یک گونه بسیار اکتیو و فعال است؛ بنابراین برای زندگی در آپارتمان های کوچک اصلاً سازگاری ندارد. با توجه به هوش بالای خصوصیات سگ مالینویز، اگر شرایط مناسبی برای زندگی و فعالیت نداشته باشد افسرده می‌ شود. اگرچه رابطه سگ مالینویز با انسان ها و بچه ها بسیار خوب است، اما باید آموزش ‌های لازم برای زندگی در کنار انسان ها را دیده باشد. سگ ‌مالینویز عاشق جست و خیز و فعالیت است؛ بنابراین مناسب استفاده برای نگهبانی بوده و کار خود را به بهترین نحو انجام می ‌دهد. مراقبت از این سگ باهوش بسیار ساده است. تنها نیاز است هفته ای یکبار مو های بدنش شانه شود. نژاد سگ مالینویز به خاطر قدرت یادگیری و هوش بالا با سگ های ژرمن شپرد مقایسه می‌ شود. قیمت این سگ همچنین ماند قیمت سگ ژرمن زیاد است. سگ مالینویز بسیار به یادگیری و اجرای دستور صاحب خود علاقه دارد. این نژاد اگر به درستی آموزش ببیند و فعالیت و رژیم غذایی استاندارد داشته باشد، می تواند به بهترین نحو عمل کند. معمولاً از سگ بلژین مالینویز برای نگهبانی و نیروی پلیس استفاده می‌ شود. مشخصات ظاهری سگ مالینویز شبیه به سگ هاسکی است. این گونه از سگ بسیار تیز و سریع عمل می‌کند، به همین جهت جز گونه ‌های باهوش محسوب می شود. مالینویز دارای اعتماد به نفس بسیار بالایی است.

 هوش سگ مالینویز

یادگیری سگ مالینویز

بلژین مالینویز، نژاد بلژیکی دارد و دارای میانگین طول عمر بین ۱۴ تا ۱۶ سال است. این نژاد از سگ های هوشیار و مغرور، به خاطر فیزیک بدنی که دارند بسیار قوی هستند؛ اما به خاطر استخوان‌ بندی ظریفی که دارند، ظاهر آن ها نیز ظریف است. همانطور که اشاره کردیم این گونه بسیار فرمانبردار است. همین امر نشان ‌دهنده قدرت، هوش و ذکاوت سگ بلژین مالینویز است. اهمیت ورزش و فعالیت بدنی برای مالینویز بسیار زیاد است. این سگ اگر به درستی انرژی خود را تخلیه نکند، دچار مشکلات جدی می شود. یکی از ویژگی های مالینویز حساسیت بالا و تحریک پذیری سریع است که حاکی از هوش فوق العاده این نژاد است. مالینویز به خاطر اینکه روحیه تهاجمی دارد سازگاری خوبی با دیگر سگ ها ندارد؛ بنابراین ممکن است رفتارهای دوستانه ‌ای با غریبه ها نداشته باشد. قیمت این سگ های باهوش و قدرتمند با توجه به نوع آموزش و سن آن ها متفاوت است. برخی از مجموعه‌های پرورش سگ مالینویز مانند سرزمین سگ ها در اصفهان، انواع نژاد های سگ نگهبان را از سن تولگی تا بزرگسالی پرورش داده و برای فروش در اختیار دوستداران حیوانات قرار می دهند. تنها یک تماس با شماره های این مجموعه کافی است تا تمام اطلاعات مورد نیاز درباره نژاد سگ ها، چگونه واگذاری سگ مالینویز، سن آن ها و ...  را به دست بیاورید.

 یادگیری سگ مالینویز

قدرت هوش و ذکاوت سگ بلژین مالینویز

نژاد بلژین مالینویز یکی از گونه های باهوش محسوب می شود. آموزش این نژاد بسیار راحت است. چراکه قدرت یادگیری بالایی دارند و به طور کامل متوجه حرف های صاحب خود می شوند. تربیت و نگهداری سگ مالینویز برای افرادی که تجربه نگهداری از سگ های پر انرژی را نداشته اند کار دشواری است. این سگ ها بسیار باهوش هستند و به راحتی به دستور های رئییس خود عمل نمی کنند. باید به اصول تربیت سگ ها آشنایی داشته باشید تا بتوانید از هوش و ذکاوت این حیوان استفاده کنید. تربیت سگ ها باید از سن تولگی شروع شود تا نتیجه بخش باشد. افرادی که اقدام به پرورش و نگهداری سگ می‌کنند، باید به کیفیت غذای این حیوان نیز توجه داشته باشند. خریدارانی که تمایل دارند برای کارهایی نظیر نگهبانی سگ مالینویز خریداری کنند، می‌توانند با اطمینان خاطر با شماره‌های مجموعه سرزمین سگ ها تماس بگیرند و جهت بازدید از محل نگهداری و امکانات این مجموعه، وقت بگیرند. این مجموعه پرورش سگ در شهر زرین شهر استان اصفهان است. تمام توله ها و سگ هایی که برای فروش عرضه می‌شوند، با ارائه ضمانت نامه و تأیید دامپزشک به مشتری تحویل داده می شوند. چنانچه خریداران مایل باشند می توانند با توجه به رژیم غذایی هر سگ، انواع غذای خشک سگ را نیز در این مجموعه با قیمتی کاملاً مناسب خریداری کنند. کارشناسان این مرکز می‌توانند مشاوره های لازم جهت خرید انواع نژاد سگ و شرایط نگهداری و تربیت این حیوان را به خریداران ارائه کنند. مالینویز ها اشتیاق بالایی برای انجام کارهایی مانند نگهبانی و مراقبت از دیگر حیوانات دارند. با توجه به اینکه این سگ ها هوش و جسارت بالایی دارند، در نیروی پلیس نیز به کار گرفته می شوند.

قدرت هوش و ذکاوت سگ بلژین مالینویز

قدرت سگ مالینویز

سگ مالینویز یک سگ قوی، باهوش و زرنگ است. جالب است بدانید که با این که این نژاد برای آب و هوای سرد و خنک مناسب است، ولی با وجود هوشیاری و توانایی بالایی که دارد، در همه آب و هوای اقلیمی می تواند خود را تطبیق دهد، به همین دلیل است که این سگ را قدرتمند می دانند. قدرت سگ مالینویز به حدی بالا است که می تواند تا ساعت ها فعالیت داشته باشد و خسته نشود، در واقع این سگ برای فعالیت های روزانه مناسب است و افراد زیادی با عنوان سگ خستگی ناپذیر آن را می شناسند. رفتار سگ مالینویز به تربیت و رفتاری که در بچگی با او داشته اید، بستگی دارد. به طور کلی بلژین مالینویز حرکت های تند و تیزی دارد که باعث هیجان او می شود، صاحب آن هم باید با رفتار آن آشنایی داشته باشد و انرژی زیاد درون این سگ را تخلیه کند و وقت کافی برای آن بگذارد. قدرت سگ مالینویز به تغذیه آن نیز بستگی دارد. این سگ روحیه تهاجمی دارد و اگر به درستی تغذیه و پرورش داده شود، می تواند به نگهبانی قدرتمند تبدیل شود. شما می توانید با آموزش های مفید قدرت و هوش این نوع سگ را تقویت کنید. حس بویایی سگ مالینویز به حدی بالا است که در کشورهایی چون فرانسه بلژیک و حتی کشور خودمان به عنوان سگ پلیس استفاده می شود تا مواد مخدر و ... را به راحتی تشخیص دهد. یکی از دلایل قدرت سگ مالینویز به خاطر پنجه های قوی آن است. این نژاد به دلیل داشتن پنجه های قوی سرعت دویدن خیلی خوبی دارد، علاوه بر آن فک قوی و دندان های تیزی برای شکار دارند. برای خرید این سگ قدرتمند به سن، جنس، مهارت های آموزش دیده و... توجه کنید. اگر شما سگ مالینویز را از فروشنده های معتبر و قانونی بخرید، می توانید به آن اطمینان داشته باشید. مالینویز ها به طور کلی نژاد سالمی دارند، ولی باید در جایی پرورش یابند که از بروز بیماری هایی چون رفتگی زانو، مفصل ران، بیماری چشم و... در امان باشند. اگر مالینویز را از جای معتبر نخرید، نمی‌توانید به قدرت و سلامت آن اطمینان داشته باشید. سرزمین سگ ها پرورش دهنده سگ مالینویز اصیل است. تیم متخصص ما تمام تلاششان را می کنند تا سلامت سگ های پرورشی حفظ شود، بنابراین می توانید با خیال راحت سگ مالینویز را از فروشگاه ما بخرید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

نوشتن دیدگاه