۱۰ تا از بهترین سگ های نگهبان

سگ های نگهبان حيواناتی وفادار به خانواده هستند که برای حفاظت از صاحبان خود حاضر به فدا کردن جان خود هستند. حضور اين سگ ها در محيط خانگی سبب ايجاد حس امنيت برای ساکنين و ناامنی برای متجاوزان خواهد بود. از اين رو در مواردی که نياز به حفاظت از اشياء گرانبها وجود دارد و يا خطرخاصی برای خانواده پيش بينی می شود، از همراهی يکی از انواع نژاد سگ نگهبان استفاده می شود. انتخاب های زيادی برای گزينش سگ نگهبان در دسترس متقاضيان قرار دارد اما نژادهايی که به طور غريزی محافظ هستند، برای اين کار ايده آل تر خواهند بود. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت سگ قدرجونی به وب سایت سرزمین سگ ها مراجعه و پس از مشاهده سگ های مختلف از این نژاد، جهت خرید سگ و توله سگ قهدریجانی با ما تماس بگیرید. برای کسب اطلاعات در رابطه با سگ نگهبان واقعی می توانید به سایت سرزمین سگ ها مراجعه کنید. 

۱۰ تا از بهترین سگ های نگهبان

معرفی10 تا از بهترین سگ های نگهبان

آشنايی با انواع سگ ها نگهبان سبب انتخاب درست نوع سگ مورد نياز می شود. از اين رو در ادامه 10 تا از بهترين سگ های نگهبان معرفی می شوند.

  1. رودسین ریجبک: اين نوع از سگ ها در انتخاب محيط زندگی خود مستقل عمل می کنند، از اين رو حضور در محيط های بکر طبيعت برای آنان ايده آل تر است.
  2. کوواز: قديمی ترين نژاد سگ در مجارستان کوواز است. اين سگ ها قدرتمند هستند و محافظان خوبی ارزيابی شده اند.
  3. استافورد شایر: اين نوع سگ های نگهبان شباهت ظاهری زيادی به سگ های امریکن بولداگ دارند. نگهداری از اين سگ ها به دليل خشونت زياد و روحيه تهاجمی به افراد غير حرفه ای توصيه نمی شود.
  4. کوموندور: اين سگ ها برای نگهبانی از گله گزينه ايده آلی هستند. شکل ظاهری کوموندورها مانع از به کار گيری آن ها به عنوان سگ نگهبان در ديگر مواقع شده است.
  5. سرابی: سگ های سرابی، اصيل و ايرانی هستند. اين گونه از سگ های نگهبان بسيار خشن هستند و نگهداری از آن ها ممکن است برای صاحبانشان نيز خطرناک باشد.
  6. ژرمن پینچر: اين سگ های وفادار در اغلب موارد با دوبرمن پينچر اشتباه گرفته می شوند. نژاد اين گونه از سگ ها به نژاد اشنازر، شباهت بيشتری دارد.
  7. چوپان آلمانی: اين سگ های پر قدرت از توانمندی های زيادی برخوردار هستند. از اين گونه سگ ها در محيط های نظامی به طور گسترده استفاده می شود.
  8. بول ماستیف: اين سگ ها محافظ خشن هستند و برای شکار مورد استفاده قرار می گيرند.
  9. پولی: اين سگ های نگهبان حتی در خواب هم بيدار و هوشيار هستند و محافظ و همراه مناسبی برای يک خانواده محسوب می شوند.
  10. روتوایلر: اين سگ ها در حقيقت محافظان بی رحمی هستند که در مورد ديگر حيوانات حساسيت زيادی دارند. روتوایلرها نسبت به حضور انسان در قلمرو خود کم توجه هستند.

معرفی10 تا از بهترین سگ های نگهبان

10 مورد از بهترین نژادهای سگ نگهبان

نژادهايی از سگ ها برای نگهباني مناسب تر هستند که علاوه بر شجاعت، باهوش و تربيت پذير باشند. 10 مورد از برترين های نژاد سگ نگهبان عبارتند از:

  1. گریت پیرنیز: سگ های گريت پيرنيز محافظان گله هستند که به دليل برخورداری از جثه بزرگ و رعب انگيز، برای نگهبانی از منازل نيز به کار گرفته می شوند.
  2. آیردل تریر: اين سگ ها از گونه های بزرگ نژاد ترير هستند و به فعل و انفعالات صورت گرفته در پيرامون خود فورا واکنش نشان می دهند.
  3. کرن تریر: اين سگ های کوچک، بسيار چابک و نيرومند بوده و نسبت به هر حرکتی در پيرامون خود دقيق و حساس هستند.
  4. آکیتا: اين سگ های ژاپنی برای محافظت و شکار به کار گرفته می شوند اما؛ نگهداری از آنها نيازمند افراد حرفه ای است که رفتار سگ ها را به درستی می شناسند.
  5. اسچیپرکی: اين سگ ها از نژاد اسپیتز بوده و بسيار باهوش و مستقل هستند. سگ اسچيپرکی نگهبان گله ای کوچک اما سر سخت است.
  6. مالینویز بلژیکی: بلژین مالینویز بسيار کاری هستند و لازم است به طور مستمر مشغول انجام يک فعاليت باشند. اين نژاد از نوع سگ های بلژین شپرد است.
  7. کین کورسو: اين سگ های عظيم الجثه، ظاهر بسيار ترسناکی دارند و نسبت به هر گونه تحرکی در محيط اطراف خود حساس هستند.
  8. مینیاتور پینچر: اين نژاد از سگ های نگهبان از نظر ظاهری شباهت زيادی به دوبرمن ها دارند. اما در اصل نژاد اين دو گونه، ارتباطی با يکديگر ندارد. مينياتور پينچرها سطح هوشياری بالايی دارند و برخلاف دوربرمن، ريز جثه هستند.
  9. اشنازر مینیاتوری: اين نژاد از سگ ها، کوچک و چابک بوده و اجازه حضور افراد غريبه را در محدوده قلمرو خود نمی دهند.
  10. جاینت اشنازر: اين سگ های بزرگ، عملکرد بسيار مطلوبی در محافظت از خانواده خود داشته و قابل اعتماد هستند.
    شما می توانید برای آشنایی بیشتر با سگ های نگهبان و اطلاع از قیمت سگ ژرمن، مالینویز، سرابی و ..  به وب سایت سرزمین سگ ها مراجعه کنید. سرزمین سگ ها فروشگاه اینترنتی معتبری است که پروش دهنده و فروشنده بهترین و اصیل ترین سگ های نگهبان است، هم چنین شما می توانید با مراجعه به بخش مقالات سرزمین سگ ها اطلاعات زیادی را در مورد سگ های نگهبان کسب کنید.
نوشتن دیدگاه