بهترین سگ نگهبان برای خانه ویلایی

سگ‌های نگهبان چندین نژاد مختلف دارند. اما بین این نژادها ویژگی های مشترکی نیز وجود دارد. برای مثال همگی عضلانی و قدرتمند هستند و از غریزه مراقبت و نگهبانی برخوردارند. اگر قصد دارید که از سگ های نگهبان برای خانه ویلایی خود استفاده کنید، باید ابتدا ببینید که کدام نژاد به درد محافظت از ویلای شما می خورد. در ادامه به معرفی انواع نژاد سگ های نگهبان برای خانه ویلایی می پردازیم. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت سگ قدرجونی به وب سایت سرزمین سگ ها مراجعه و پس از مشاهده سگ های مختلف از این نژاد، جهت خرید سگ و توله سگ قهدریجانی با ما تماس بگیرید. برای کسب اطلاعات در رابطه با سگ نگهبان واقعی می توانید به سایت سرزمین سگ ها مراجعه کنید. 

معرفی بهترین سگ های نگهبان برای خانه ویلایی

از گذشته تا به امروز مهم ترین وظیفه یک سگ، نگهبانی و محفاظت از جان و مال صاحب خود بوده است. با وجود این که غریزه نگهبانی که در همه سگ ها وجود دارد، ولی برخی از نژادها هستند که غریزه نگهبانی و مراقبت در آنها قوی تر است. به همین دلیل با عنوان سگ نگهبان شناخته می شوند. حال در این میان بهترین سگ نگهبان، سگی است که برای محافظت از چیزی که به او سپرده شده است حتی ممکن است جان خود را به خطر بیندازد. معمولاً مردم به سگ های نگهبان به دید یک سگ وحشی و خطرناک نگاه می کنند، اما در واقعیت این گونه نیست. چرا که بسیار وفادار و مهربان هستند و حتی لقب حیوان وفادار را به خود گرفته اند اما در برابر چیزی که برای محافظت به آنها سپرده می شود حاضرند حتی جان خود را به خطر بیندازند.

معرفی بهترین سگ های نگهبان برای خانه ویلایی

در ادامه به معرفی چند تا از سگ های نگهبان که می توانید برای خانه ویلایی خود از آنها استفاده کنید، می پردازیم:

  1. سگ‌های نژاد بول ماستیف
    این نژاد از سگ های نگهبان مناسب ترین نژاد برای محافظت از ویلای شما هستند. با این که این سگ ها به خانواده صاحب خود وفادار هستند، اما اگر شخصی وارد حریم ویلا شود، ممکن است به او حمله کنند و حتی منجر به مجروح شدن آن شخص شوند. برخلاف این خشونتی که در برابر افراد غریبه دارند، در خانه بسیار مؤدب و مطیع هستند.
  2. سگ نژاد دوبرمن پینچر
    اگر به دنبال سگی سریع، باهوش، شجاع و دارای قدرت بدنی بالا برای محافظت از ویلای خود هستید، می توانید روی این نژاد حساب کنید. دوبرمن ها بسیار هوشیار هستند و در مقایسه با سایر سگ های نگهبان بسیار نجیب هستند. این سگ ها هیکل جمع و جور، عضلانی و قدرتمندی دارند. موهای آن ها نیز به رنگ مشکی، آبی، قرمز و زرد مایل به خاکستری است. این ویژگی ها باعث شده است که دوبرمن پینچرها عنوان پادشاه سگ ها را به خود بگیرند.
  3. سگ نژاد روتوایلر
    سگ های زیبایی هستند که دارای پوششی صاف و براق به رنگ مشکی برنز هستند. این سگ ها استعداد بالایی در نگهبانی دارند. به طوری که در گذشته در نگهداری گله ها از این نژاد استفاده می شد. آن ها به غریبه ها کاری ندارند اما وقتی کسی به حریم او تجاوز کند، خوی وحشیانه خود را نشان می دهند. به همین دلیل از پرخاشگرترین نژادها محسوب می شوند. از دیگر ویژگی های مثبت این سگ ها، قدرت یادگیری بالای آن هاست و اگر به درستی آموزش ببینند، مهارت های زیادی کسب می کنند.
  4. سگ نژاد استافورد شایر
    این نژاد در بین چوپانان بسیار محبوب است چرا که بسیار شجاع و نترس هستند و می توانند حتی به حیوانات بزرگتر از خود حمله کنند. این سگ ها در برابر صاحب خود بسیار مطیع هستند، اما در مواجه با غریبه ها و احساس خطر به شدت حالت تهاجمی به خود می گیرند. بنابراین می توانند گزینه خوبی برای نگهبانی از ویلای شما باشند.
    هیچ چیز نمی تواند وزن و استقامت بدنی آنان را تحت تأثیر قرار دهد. این سگ ها از هوش بالایی برخوردار هستند و قدرت یادگیری خوبی دارند و همیشه در برابر هر تهدیدی خیلی زود واکنش نشان می دهند.
  5. سگ ژرمن شپرد
    این نژاد، جزء محبوب ترین سگ های نگهبان در ایران و جهان است که بسیار باهوش و پرانرژی بوده و خیلی به اعضای خانواده صاحب خود وفادار است. همچنین قدرت یادگیری بسیار بالایی دارد به طوری که اگر به روش درستی تربیت شود به یک سگ نگهبان عالی و قابل اعتماد تبدیل می شوند. این سگ ها به هنگام احساس خطر، بسیار سریع واکنش نشان می دهند.

معرفی بهترین سگ های نگهبان برای خانه ویلایی

سگ نگهبان برای خانه های ویلایی

مجموعه پروش سرمین سنگ ها با ارئه سگ های با نژاد اصیل می تواند کمک بسیاری به شما کند. شما می توانید بهترین سگ های نگهبان که رد مطالب بالا به ان اشاره کردیم را برای نگهداری و محافظت ویلا خود بخرید. هم چنین برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت سگ نگهبان مراجعه کنید.

 

نوشتن دیدگاه